WEKO3
アイテム
{"_buckets": {"deposit": "003414a5-ce5b-42f0-a0d3-46d912f069a3"}, "_deposit": {"created_by": 3, "id": "131", "owners": [3], "pid": {"revision_id": 0, "type": "depid", "value": "131"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:hamagaku.repo.nii.ac.jp:00000131", "sets": ["26"]}, "author_link": ["417", "418"], "item_2_biblio_info_12": {"attribute_name": "書誌情報", "attribute_value_mlt": [{"bibliographicIssueDates": {"bibliographicIssueDate": "2014-03-31", "bibliographicIssueDateType": "Issued"}, "bibliographicIssueNumber": "3", "bibliographicPageEnd": "93", "bibliographicPageStart": "71", "bibliographic_titles": [{"bibliographic_title": "浜松学院大学教職センター紀要"}, {"bibliographic_title": "Collected treaties Hamamatsu Gakuin University Teacher Training Support Center", "bibliographic_titleLang": "en"}]}]}, "item_2_description_15": {"attribute_name": "表示順", "attribute_value_mlt": [{"subitem_description": "5", "subitem_description_type": "Other"}]}, "item_2_description_16": {"attribute_name": "アクセション番号", "attribute_value_mlt": [{"subitem_description": "KJ00009517239", "subitem_description_type": "Other"}]}, "item_2_source_id_1": {"attribute_name": "雑誌書誌ID", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "AA12666621", "subitem_source_identifier_type": "NCID"}]}, "item_2_source_id_19": {"attribute_name": "ISSN", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "21866708", "subitem_source_identifier_type": "ISSN"}]}, "item_2_text_6": {"attribute_name": "著者所属(日)", "attribute_value_mlt": [{"subitem_text_value": "浜松学院大学"}]}, "item_2_text_7": {"attribute_name": "著者所属(英)", "attribute_value_mlt": [{"subitem_text_language": "en", "subitem_text_value": "Hamamatsu Gakuin University"}]}, "item_2_title_3": {"attribute_name": "論文名よみ", "attribute_value_mlt": [{"subitem_title": "カリキュラム カイハツ ニ オケル ポジティブ アプローチ ノ テンボウ ト カダイ ギャップ アプローチ ト ノ タイヒ オ チュウシン ニ"}]}, "item_creator": {"attribute_name": "著者", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "緩利, 誠"}, {"creatorName": "ユルリ, マコト", "creatorNameLang": "ja-Kana"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "417", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}, {"creatorNames": [{"creatorName": "YURURI, Makoto", "creatorNameLang": "en"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "418", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_files": {"attribute_name": "ファイル情報", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_date", "date": [{"dateType": "Available", "dateValue": "2017-12-04"}], "displaytype": "detail", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "KJ00009517239.pdf", "filesize": [{"value": "936.9 kB"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_free", "mimetype": "application/pdf", "size": 936900.0, "url": {"label": "KJ00009517239.pdf", "url": "https://hamagaku.repo.nii.ac.jp/record/131/files/KJ00009517239.pdf"}, "version_id": "e4b5c42d-e8a3-4a4b-a28a-0518eeccee8f"}]}, "item_language": {"attribute_name": "言語", "attribute_value_mlt": [{"subitem_language": "jpn"}]}, "item_resource_type": {"attribute_name": "資源タイプ", "attribute_value_mlt": [{"resourcetype": "departmental bulletin paper", "resourceuri": "http://purl.org/coar/resource_type/c_6501"}]}, "item_title": "カリキュラム開発におけるポジティブ・アプローチの展望と課題 : ギャップ・アプローチとの対比を中心に", "item_titles": {"attribute_name": "タイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_title": "カリキュラム開発におけるポジティブ・アプローチの展望と課題 : ギャップ・アプローチとの対比を中心に"}, {"subitem_title": "Perspectives and Challenges of the Positive Approach for School Curriculum Development : Comparison with the Gap Approach", "subitem_title_language": "en"}]}, "item_type_id": "2", "owner": "3", "path": ["26"], "permalink_uri": "https://hamagaku.repo.nii.ac.jp/records/131", "pubdate": {"attribute_name": "公開日", "attribute_value": "2017-12-04"}, "publish_date": "2017-12-04", "publish_status": "0", "recid": "131", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["カリキュラム開発におけるポジティブ・アプローチの展望と課題 : ギャップ・アプローチとの対比を中心に"], "weko_shared_id": -1}
カリキュラム開発におけるポジティブ・アプローチの展望と課題 : ギャップ・アプローチとの対比を中心に
https://hamagaku.repo.nii.ac.jp/records/131
https://hamagaku.repo.nii.ac.jp/records/131007c9c26-ca6d-4a3f-833f-723b8cbe23b0
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
KJ00009517239.pdf (936.9 kB)
|
|
Item type | [ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-12-04 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | カリキュラム開発におけるポジティブ・アプローチの展望と課題 : ギャップ・アプローチとの対比を中心に | |||||
タイトル | ||||||
言語 | en | |||||
タイトル | Perspectives and Challenges of the Positive Approach for School Curriculum Development : Comparison with the Gap Approach | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12666621 | |||||
論文名よみ | ||||||
タイトル | カリキュラム カイハツ ニ オケル ポジティブ アプローチ ノ テンボウ ト カダイ ギャップ アプローチ ト ノ タイヒ オ チュウシン ニ | |||||
著者 |
緩利, 誠
× 緩利, 誠× YURURI, Makoto |
|||||
著者所属(日) | ||||||
浜松学院大学 | ||||||
著者所属(英) | ||||||
en | ||||||
Hamamatsu Gakuin University | ||||||
書誌情報 |
浜松学院大学教職センター紀要 en : Collected treaties Hamamatsu Gakuin University Teacher Training Support Center 号 3, p. 71-93, 発行日 2014-03-31 |
|||||
表示順 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 5 | |||||
アクセション番号 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | KJ00009517239 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 21866708 |